onsdag 27. mai 2009

Ok, Ingalill, her er...

...det oppdatering på gang. Hva jeg skal skrive om i dag, blir vel dagen i dag, og den var fin, og den var min og kanskje litt din? Formiddagen fløy av sted. det er masse å gjøre på jobb, og s¨å er vi litt spendt på denne streiken da. Mange av brukerne og følger med på nyhetene og gir oss siste oppdatering. Det er moro når de følger med på slike ting, og vi diskuterer tiden i dag og sammenligner med tia de var i full jobb. Det er mye man får høre før ørene faller av, det meste er løyelig, men det mye trist og. Ja da er det at man prøver å si de rette tingene og vise at man en empatisk person, og empatisk er vel jeg, ikke sant tullene mine?
Det har regnet veldig her i dag, og da jeg kom hjem gikk jeg ut og gjødslet plena. Det trengtes, hadde på mye fullgjødsel og skal gjøre det stadig vekk, slik at jeg får vekk all mosen. Så var det litt tid for omskifting og en liten butikkrunde.
jeg traff ingen kjente, prata litt med dama på Jens Hoff, kjøpte garn til en genser, vi snakket om Spania. Gikk videre, kjøpte meg en weekendbag i skinn, slik at jeg kan reise standsmessig når jeg drar på besøk Sør i landet, osså kjøpte jeg en liten fin kjølebag til å ha med på stranda i Spania. Så på sko, men kjøpte ingen, men prøvde noen. Hentet ut en spennende pakke fra Ellos, og tilslutt ble det med litt mat med hjem. Gubben trodde jeg hadde rømt, for jeg ble så lenge borte. Kanskje han savna meg litte granne?
Det er så mye jeg skulle ha gjort, men jeg tror at alt er klart til ferien nå, med klær og sånt, ihvertfall for meg. Kan reise i morgen jeg, hvis det står om det, alt er rent og pent og masse nytt. Slik er det med den saken.

2 kommentarer:

Hilsen fra landet sa...

Skal du snart på besøk sør i landet kanskje? Hvor langt sør isåfall, kanskje til Ugla?? :-)

Sikkert mange, både store og små, som er glad for å få deg på besøk litt lenger nord for hovedstaden også.

Ingalill. sa...

Empatisk (hehe) - og det er alt jeg vil si om det. Det viktigste er tross alt at man tror det selv.
Ellers høres det ut som du hadde en fin dag.