mandag 6. juli 2009

SAFARI AITANA

Viser her noen bilder fra Safarien. Begynner med et bilde av en flodhest, eller det dere kan se av den da, hvergang den så meg så dykket den ned i bassenget, og hvergang jeg snudde meg strekte den hals og gapet. (klikk på bildene så blir de større)













Her har jeg tatt bilde av en av tigrene utenfor parken. Han var så stor og fin


Her kjører vi igjennom Tiger-parken. Dere ser at han er på vei ned mot bila, bilde er tatt igjennom bilvinduet, han kom helt opp ved siden av bila, men desverre så ble sjaføren så ivrig at han mistet apperatet eller noe sånt. Bak ligger det en annen tiger buret inn, den var så skummel at han ikke fikk være "fri" enda


Denne herren sperret veien for oss, ikke kom vi oss ut av Tiger-parken og ingen andre biler kom inn. Vokteren står klar med "pistolen" utenfor gjerdet, vi sto der i ca 5 min. Spennende


Disse bildene er tatt igjennom bilvinduet i Løveparken. Vi kjørte igjennom parken på egen risko, og det var forbudt å ha opp vinduene eller å gå ut av bilen. Skremmende men veldig spennende.








Pantere i sommersol


Løvefar som hverken brydde seg om en lettbrunet goklump eller et brunstekt kraftbein


Her har jeg runnet svingen og Elsa står i hjørnet og er etter meg. Gubben ler så han rister, tenk å få slik respons lo han, du må jammen være litt av en lekkerbisken. Syns ikke det var det spor morsomt jeg, tenk å blitt løvemat da. Røsh i kropp


Fikk ingen respons la seg ned, gjespet og viste tennene enda engang. Skremmende




Her har Elsa fått øye på Lilledora og har reist seg og gnir seg inn mot stolpen slik at Lilledora kan se hvor stor og farlig hun er


Ekteparet sKUMMEL






Her kjører han som "snart er gått ut på dato" ut av porten på SAFARI AITANA

4 kommentarer:

Ingalill. sa...

Det var jo riktig så søte kattepuser. Nesten like farlige som våre.

Ugla sa...

Så moro å høyre om foto-safarien. Tenkjer at de har hatt ein flott ferie. No er det vel kvardag snart, med striskjort' og havrelefse. Velkomen til gamlelandet.

Ingalill. sa...

Hva er det som foregår her? Nå har du jo vært hjemme en uke snart - og ikke en eneste oppdatering???

Ugla sa...

Er det berre i utlandet det skjer?? Har du kome ut for antiklimaks??
Eller er du heilt utslegen av ferien?