mandag 27. juni 2016

Nytt innlegg

Det er natt og all sover, alle utenom Lilledora, og de er ganske kjedelig i grunnen, men al går. Hvorfor hun ikke får sove spør du, jo hun har en mage som ikke er helt god, også hoser hun bare når hun ligger i sengen, sellv om hun tar vetolinen sin. Ja hun hoster en hel del ellers også, og er litt redd for det kurrer og piper i brystet av og til, og hun vet hva det kan bety. Hun har jo slumset med disse asma med. lenge nå, og alt har sin pris, men nok om det.
Rossen er veldig opptatt med disse børsgreiene sine, man skulle nesten tro at han har eget kontor i senga.  Det er vel ikke så veldig bra dette som hente i Engeland på fredag, han tape litt på de, ja ikke bare litt da, men alt ordner seg igjen, så når det blir lyst og alle menneskene er stått opp, skal jeg på marked her i Altea De er et passestort marked, og jeg liker det. Markede i Albir er lite, men det iCalpe, jeg sier bare OI. Var der på lørdag, fikk gå alene, vi bare avtalte at Rossen skulle komme og møt meg, jeg skulle bare ringe. Han fulgte meg dit, gikk så og satt seg på en kafe. Å, hvor jeg kose meg, gikk og så på alle ting, prøvde sko, og tittet på vesker og alt annet rart. Pengene satt løst. Etter ca en og en halv time tnkte jeg at jg måtte rine, og jeg tok opp tlefonen og der sto han plutselig foran meg. Han syns jeg hadde vært så lege borte, og så for seg at jeg hadde gåt meg bor og de om værre var. Tosken, jeg vaar jo ikke ferdig med handlingen enda. Han gikk med meg den sise km, men jeg ble så stresset at handlingen min ikke ble den samme etter han kom.  Nei, på marked bør man gå alene.
Ellers så kosser vi oss godt, bader, både i havet og baseng,  drikker masse øl, og spiser godt. Rossen koser seg med supper og kjøttretter og Lilledora spiser salat og  fisk. Vi spiser masse fruk og har det som plommen i egget. Rossen løper og sine km hver dag, og ha leser og Lilledora hører på lydbøker, og strikker. Kan livet bli bedre?

Ingen kommentarer: