mandag 12. juni 2017

Hei og hopp, så er vi i gang  igjen da. Håper at det går greit md å legg inn bilder i år.  Turen hit gikk greit, men det er jo litt tidlig å så opp kl 3 på natta, men må man så må man. Flyet gikk kl 6, kl 10 landet vi, gikk greit med å hente ut bagasjen, hente bila og så kjøre for å handle litt proviant før vi kjørte opp til leiligheten.  Maria ble tilkalt og hun kom på flygnde lekken. Nytt av året er at hun har fått lagt inn skandinavisk tv til oss. Alle skandinavik lnd forun Norge, får der må en beale lisens.  Vi
ryddet litt og Rossen tok seg et bad i basenget. Livet er herlig På kvelden dro vi til Albir, for å spise. Koselig, vi bl tatt vel i mot og ikk tom iskake til kafen.  Søndag formiddag dro vi igjen til Albir for å dra på marked og or å spise frokost. Ja , Rossn ble ikke med på marked da, han måtte parkere bila. Det var mye folk der, og selfølgelig mye å se på og å kjøpe. Hadde lovt meg selv at jeg bare skulle titte, men ved den først bua sprakk jeg, måtte bare ha det og det og det.  I bua rett over så jeg en rosa bag, ja jeg kjøpe den etter iheridig pruting. Ga han pengene, hn så litt rart på meg, men jeg gikk videre.  Da jeg skulle betale noe annet skjøne jeg at jeg hadde git han for mye penger, det var derfor han hadde sett litt rart på meg. Jeg ble litt forbanna, og gikk fort tilbake,  banket han på ryggen og sa aat jeg hadde gitt han for mye peger. Han nektet og jeg kjente at jeg hisset meg litt opp, kanskje jeg ble litt vel høyrøstet og for han fant fram pungen sin og ga meg de jeg forlangte å å  tilbake. Han skysst meg videre.   Ingen kimser med Lilldoa. Laptoppen til Rossen er lit ekkel å skrive på, men når man glemmer bretet sitt på hytta, så kan man jo bare ha det så godt da. Nå skal vi ned il la Olla og bade i havet og senere i dag blir det el en dukkert i bassenget også kan jeg tro. Hasta la vista folkens

Ingen kommentarer: