onsdag 16. april 2008

Travle tider...


... syns jeg det er blitt. Før da hadde man bare en blogg, hvor man skrev om hva man laget og la inn bilde av produktet. Men nå. nå opr. man med flere blogger og man syns, etter at man har fordyper seg i mange andre blogger, at man må komme opp med noe glupt, noe spesifikt, noe som alle syns er interesant. Men hva skal man skrive om da. Her jeg sitter en formiddagstund kommer jeg ikke på en skit. Vel, har jeg gitt Prinessa sjokoladepålegg på brødet, selv om det ikke er lørdag. Det er hemmelig altså, ingen må få vite om det, det er jo bare onsdag i dag.


Prinessa ja, hun har sovet her i natt, midt i uka, at det går ann, og tenk, det har bare vært oss to i hele natt, for gubben er bortreist på jobb. Det er jo veldig kjekt å ha henne her, hun er veldig pratsom, hjelpsom ( det går litt fort av og til , så det hender at det går litt galt, men uhell kan jo bestandig skje)og stort sett blid. Alt går jo hennes veg da, så det er ikke rart at hun er som ei lita sol. ÅÅÅÅ, jeg er så glad i deg kan hun plutselig komme og si, ja de er rare disse barna.


Litt kulturelt må vi få ut av denne dagen, så nå tenker jeg at vi prøver å ringe noen og så går vi på kafe`, oog så svir vi av de siste pengene vi har.


Ha en flott dag, alle dere ut i den store verden

3 kommentarer:

Ugla sa...

Det er tydeleg at Prinessa har det godt hos mormora si. Heldige er dei ungane som veks opp med bestemor og eller bestefar i nærleiken. Og at dei har tid for borna! Og Nugatti ein ekstra gong det er noko Prinessa kjem til å minnast. Eg kjenner ei som fekk lov av bestemora si til å suge ut majones frå majonespakka.

Fivrel sa...

HYSJ Ugla!
UUUuuu, det der med majonesen høyrest orntleg ulekkert ut i dag, sikkert 22 år etter hendelsen. Men eg vedkjenner meg INGENTING av det som er sagt. Nemleg.

Travle tider ja Lilledora, du som driv med dobbeltblogging og alt! Det høyrest jammen ut som de har det veldig fint saman, Prinessa og du! Ha ei god helg!

Hilsen fra landet sa...

Det er lov til litt av hvert hos besteforeldre tror jeg ;-)

Jeg vedkjenner meg at jeg slikket på saltkaret som liten :fnise: