fredag 11. juli 2008

Ettertanker

Det er fredag, sola skinner og det er ettermiddagstid. Hvis alt hadde vært som det skulle ha vært, så har jeg vært fullt opptatt med å stelle meg og kanskje pynte meg litt for å kjøre ned til mitt vante ettermiddags besøk hos mamma. Men desverre, tidlig, tidlig den 27 juni sovnet vår alles kjære mamma, mormor og Oldepy inn. Det er et stort tomrom i livet mitt akkurat nå, Gubben er veldig grei til å være hjemme her sammen med meg og oppfordrer meg stadig til å sykle meg en tur, besøke venninder eller sågar har han sagt at jeg må gå en tur på butikken for å se om de har fått noe jeg har lyst på.
Jeg sitter ikke her og gråter og sturer. men jeg er kanskje litt stillere enn jeg pleier og er litt tiltaksløs.
Somewhere over the rainbow, sky are blue....


Liker så godt dette bilde. Det er tatt sist torsdag i mai, og det vises at de to er perlevenner, ikke sant?

Ingen kommentarer: