søndag 7. september 2008

Show and tell

Som dere sikkert vet, så var Gubben og jeg i Spania i sommer. Der hadde vi det fint, badet, solte oss, drakk masse San Miguel og spiste god mat. Selvfølgelig gjorde vi det Lilledora syns er morsomst i verden, nemelig SHOPPING.
Her er et lite utvalg av klokkene jeg kjøpte. Noen er allerede gitt bort, noen ligger litt histen og pisten, noen er gått sund,men her er de som jeg fann i farten

Fine ikke sant. (ikke så godt bilde da)

I fjor var vi i Frankriket og da kjøpte jeg masse sko og bare noen vesker. Jeg liker godt at sko/støvletter/skoletter matcher, så her fann jeg det jeg manglet. Men rett skal være rett, noen har jeg allerede gitt bort, noen ligger igjen litt histen og pisten, men her er de om jeg ikke har lagt bort enda.

Flesteparten er små, og det er flott, for da blir det ikke så mye rot i veska. Bare plass til nøkler, mobil og kortet. JUHUUUU

I går var Gubben ut en liten tur og plukket tyttibær. Plukket dem veldgi fort, men jeg tror det går seinere å renske dem. Vet ikke om jeg skal tilby meg å hjelpe, jeg er ikke så fink til å renske eller plukke bær. Syns det er kjedelig og så går det såååå seint. Jeg er av den typen at det skal gå fort, fort fort. Men litt kan jeg vel renske, vi får se litt senere på dagen.

De er jo røde og fine, bare syns at de ikke er fiks ferdig i bøtta. Må bare si, at de er pluket med hendene og ikke bærplukker. Det er viktig, sier Gubbisen

2 kommentarer:

Fivrel sa...

ojoj, så mykje tytebær! Synd å seie, det vert lite bærplukking på meg i år, ser det ut til. Hadde med meg min kjære til fjells i heimlege trakter for nokre veker sidan, og då vart det blåbærplukking EN MASSE, dvs plukking slik eg har sett også Lilleprinsen best likar - rett i munnen. Namnam!

Marie sa...

Eg likar også klokker, sko og vesker, men eg har ikkje så mykje som du har trur eg :)

Ingenting som sjølvplukka skogsbær :) Men eg er einig med deg, det er ei tolmodsprøve å reinske dei ja!