søndag 7. september 2008

Søndag

Fikk en tlf. i dag tidlig, Lille-Prinsen måtte såååå snakke med mormor. Det var Gubben som tok tlf. og han lurte på om ikke han kunne gjøre samme nytten, men nei, mormor måtte det være. Ja, jeg måtte kravle meg ut av senga da og snakke med mormors lille gull. Jo, saken var sånn at de skulle på Haukvannet og han lurte stort på om jeg ville være med. I dag måtte jeg takke nei, selv om han sa at han skulle komme og hente meg, det var fristenes, men heldigvis forsto han da jeg sa at jeg ikke var helt i form og at de skulle komme på middag her etterpå. Han er sååå innkluderende, den lille, alt det som er gøy skal mormor være med på, heldige meg som har en sånn, liten koseklump, men rett skal være rett, de andre tre er likedan de og. Heldige Lilledora.

Ingen kommentarer: