søndag 8. mars 2009

Ja, ja

..så har det skjedd igjen. Vi har hatt data-crash. Har hatt litt trøbbel den siste uka, Gubben har stadig drevet og "mekket" og ordnet, men på fredags kveld sa den takk for seg. Vi hadde kopiert bildene, men alt det andre som jeg hadde lagret der. Ja, ja det var nå bare døde ting da, men veldig viktige Lilledoras ting, slike ting som Lilledora trenger i hverdagen (hun er jo en utolmodig sjel, så nå ma hun begynne å lete igjen). Gubben drar bort i morgen og blir lenge borte, for å bevare husfreden har han instalert kjellerstuedataen på kjøkkenet, slik at Lilledora kan sitte og surfe når hun kommer hjem fra jobb. En ting som er velidg kjekkt med denne maskinen er at vi har jo så myyyyye kjempebra musikk nedlastet her. Jeg sitter nå her og lytter på mine yndlingsanger og koser meg tross alt.

Legger inn et "gammelt" bilde av ei nydelig lita Prinesse, hjerte flommer jo over av alt som er godt og varmt når man ser slike små tupper

4 kommentarer:

Fivrel sa...

Åh, så kjedeleg! Forbaska drit altså, datamaskiner kan vere noko herk! Eg er livredd for at noko slikt skal skje her, så eg tek backup av denne her oppgåva mi stadig, har fått meg ein ekstern harddisk som alle bilete, musikk og anna viktig ligg på. Men den kan jo kræsje den også, like gjerne som sjølve maskina?! Nei, det er farleg å stole på teknikken :-(

Men søte små snupper derimot, dei kan ein stole på at alltid er like sjarmerande og sprudlande :-) (stort sett ;-)

Anne Elise sa...

Så er jeg her igjen! Dessverre ikke med godt nytt. Moren min fikk hjerteinfarct i går sent til SUS med helikopter, blokekt og stentet. Nå ser det ut til å gå bedre og vi håper å ha henne tilbake i Haugesund i morgen.
Da går turen til Bergen for meg, i begravelse til tante!! Huff og huff, men sånn er livet!!

Orlaug sa...

Åja, det er verkeleg kjedeleg når dataen seier takk for seg...alt ein misser.
Vart fråstolen pc'en min i fjor haust og vips var alle bilda (+ div. anna)borte....
Nydeleg bilde!

Hilsen fra landet sa...

Hmmm kanskje Lilledora har lastet ned så mye musikk at dataen ble overlastet??! Det er vel andre feikilder også sikkert da. Heldigvis har jeg ikke vært borti noe sånt selv :bankibordet:

God helg!!