tirsdag 16. juni 2009

Dag 1

Vi reiste i natt, taxien kom kl 3.45 og hentet oss. Hadde litt problemer med hva jeg skulle ta på, da det var bare 3 grader ute. Men jeg tok på meg strømper under buksen og en litt fin pen jakke. Kjøpatynnstrikkejakke vel og merke. Jeg frøs, og det gjorde Gubben også, men skal si vi ble varme da vi kom fram til bestemmelses stedet. Det er varmt i Althea i dag, da vi kom kl. 12 var det overskyet og 31 grader, så dere skjønner det var litt av en overgang. Det gikk greit å kjøre hit, er nå instalert, har spist litt og drukket mye, skal snart kjøre ned til byen og handle og spise middag. Gubben sa at han skulle kjøre og at jeg skulle få drikke øl, det passer meg utmerket.

2 kommentarer:

Ingalill. sa...

Jeg er imponert over den kjappe rapporteringen og litt misunnelig - ikke på varme og sol men øldrikking og middag. Forventer nøye oversikt over matkvalitet og antall alkoholenheter når dere kommer tilbake.

Trenger ikke å reise på ferie når man kan leve igjennom andre :-))

Hilsen fra landet sa...

Så fint å høre at dere er på plass. Nå slipper dere å fryse på en stund iallefall!

Her var det isskorpe på vannkaret som sto ute i dag tidlig...

God ferie!