søndag 4. oktober 2009

Høstferie...

Sist uke var høstferie sørpå. De to halvstore ville bli med oss hjem, og såklart de fikk det. Det er alltid en glede å ha de med. Vi startet mandag, sånn litt utpå dagen. Lilledora var dårlig. Det ble en lang tur hjem, men det gikk da, med masse ibux, din musikk og spørsmål og svar. Masse latter var det og i bila.
Det regnet og vi hørte på radioen at det var snø over så og så mange meter. Det var iskalt ute og vi møtte biler med masse snø, så snøen lå på fjellet, ja helt ned til Berkåk lå den. Da var det godt å komme hjem, koke varm sjokolade og bare slappe av. Lilledora måtte gå på antibiotika, var hjemme og lå på sofaen, og av og til puttet hun i seg masse tbl. og gjorde noe morsomt sammen med besøket som å gå og se den siste Harry Potter-filmen, og gå på en garn-butikk så Tuppelupp fikk ta seg ut farver til Marius genser. Tenk det, Tuppelupp ville ha hjemmstrikket genser. Så klart at hun skal få det. De halvstore syns det var greit at jeg lå på sofaen, for da fikk de være mye sammen med meg, for ellers så ville jeg jo vært på jobb halve dagen. Slik ble mesteparten av uka tilbrakt, Sussegull foran pc`en på kjøkkenet og Tuppelupp med lapptoppen sin på stua. Ute var det regn, kaldt og vind.
Jeg vil takke de to halvstore for noen kjempe koselige dager, først hjemme hos dem og så de dagene her hjemme. Gla i dere


1 kommentar:

Ugla sa...

Sjølv om du var sjaber så vart det nok kosestunder med gullungane dine. Det er moro når du forteller om det du er med på. Eg lo då eg las om dei to halvstore som drog mommora ut av skobutikken.