søndag 6. desember 2009

Enda syk

Nå er jeg f... døtte meg lei av å være syk. Akkurat sånn som hun på bilde under føler jeg meg.

Triste greier, hva.
For en god del år siden hadde Loattemor kyssesyken, og det var akkurat på denne tiden. Husker såååå godt at hun satt oppe i trappa til andre etage, hun måtte ha en hvile pause før hun gikk opp hele trappa, hun satt på trappetrinne og gråt og hulket mens hun sa, og jeg som skulle bake til jul ,også orker jeg det ikke.
Hun hadde aldri bakt før og heller ikke siden, men hun hadde vel tenkt å hjelpe til akkurat denne jula da. Men det var akkurat denne følelsen hun hadde, der hun satt oppe i trappa jeg skulle fram til. Akkurat slik føler jeg det i dag, har sååå lyst til å ordne til jul, men blir bare svett hvis jeg tenker tanken helt ut. Men i morgen, da er vel all fa..skapen borte, og jeg kan igjen svinge meg ved bakebrettet. Ihvertfall, Lottemor, så skal det bli Delfiakake til du kommer hjem

2 kommentarer:

Ingalill. sa...

Du har lest om den nye muterte super svinepesten - som setter seg ekstra langt ned i lungene? Vaksinemutasjon!!

Anonym sa...

Stakkars deg, nå har du det ikke greit. Men kjøp det du trenger av julekaker, "alle" gjør det. Og hold deg varm, det er enda en god uke til jul!