torsdag 28. januar 2010

Det er Prinessas dag i dag...

...herregud for en herlig dag,
og tenk hele 6 år er hun blitt. Gratulerer såååå mye med dagen, vesle Prinesse.
Hun har hatt selskap, veldig koselig, vi fikk både middag, cola, kake og kaffe. Og vi fikk et kunstnerisk innlegg tom. Prinessa tok på seg parykken og drakten, (bursdagsgave fra Prinsen, og sto høyt oppe på ønskelista) og vips så var hun Hanna Montana. Hun både sang og danset og fikk oss, publikum, til å klappe i henden og riste på kroppen. Vi plystret og jublet og det var stormene jubel. Prinsen var konfransier (skrives det sånn) han danset og ropte: Her kommer hun , selveste Hanna Montana.
Ja, det var en kostelig ettermiddag, bare så synd at mammaen var blitt smittet med spysyken og bare hadde ork til å sitte i stolen og se på oss andre som koset oss både med det ene og det andre. Hodeverket ble vel heller ikke bedre av all hylingen til undertegnede, men er hun på fest, så er hun på fest, og da må det bare jubles.
Takk for i dag, gullet mitt, jeg er så glad og takknemelig over at det var akkurat DU som ble født i vår familie, for tenk om det hadde vært noen vi ikke hadde likt.
Glad i deg, og jeg gleder meg til søndag, da du skal feires hjemme hos meg.


Må bare fortelle at det ble litt ballerina innslag og i underholdningen. Hun er sååå grasiøs den lille og man kan se at hun elsker å danse balett


1 kommentar:

Hilsen fra landet sa...

GRATULERER!!! Jeg kom faktisk ikke på at hun er født samme år som min jente. Det blir skolejenter i år!!!

God bedring til mamman!