lørdag 20. februar 2010

trallala, jeg er så glad...

...fikk nettopp en tlf. om at to av de fire vakreste her i verden kommer på beøk, og skal være her ca ei uke. Det skal bli så koselig, gleder meg så. Venter bare på at Loverboy skal komme hjem nå, han er som vanlig på trening, pumper jern, skulle på apoteket og hente ut med. for Afrika reisen, og på postkontoret og hente passet sitt. Så skulle han kjøpe litt mat, så sitter jeg nå her da for å se hva slags mat han har med hjem. Det kan jo hende det bare blir potetgull og øl, for han husket ikke resten. Men slike bagateller bryr vi oss ikke om i dag, nå må han komme hjem snart, for Lilledora skal ut og proviantere til disse to som kommer i morgen. Hun må jo og bake boller, med anis.
Imens jeg venter på Loaverboyen så hører jeg på denne sjarmisen, hør på denne duetten da dere, Jan Fredrik viste hva han gjorde da han fikk Elin inn i stallen sin


Lytt og nyt

3 kommentarer:

Ingalill. sa...

det var en fin sang.
Flyet går 11 og nå skal jeg se på ski :-)

Lilledora sa...

Takk

Hilsen fra landet sa...

Så stas med besøk! Det beste som finnes å få vært sammen med familien, så leit å være for langt borte, kjenner til det...