lørdag 15. juni 2013

Plutselig var hun her igjen

Nå hadde jeg skrevet det lange fine innlegget, men tro dere ikke det forsvaann. Vi har ny lapptopp og jeg er ikke så vant med den så  jeg har sikkert kommet bort i noe, så jeg må prøve på å memorere hvilke finurlige ting jeg skrev ned.
Altså, nå er vi her i vårt elskede Spania. turn hit gikk greit, selv om vi nesen holdt på å få en 300 kg tung elg på panseret. Men Lilledora er bestandig årvåken og vet og rope ut varsko her når hun ser noe skummelt.
Fredgen var en helt vanlig arb.dag. Gikk hjem litt tidligere,  hadde arb.det inn, hadde tenkt å slappe a og sove litt, men det ble det kke tid til, måtte jo prøve å finne de tingene jeg ikke fann, slik som den nye badedrake og de røde skoa. De var søkk borte, men en anneen badedrakt kom plutselig fram, den hadde vært borte i fjor. Tingene mine har det med å forsvinne, men de dukker gjerne opp igjen, men da helst når jeg ikke trenger det.  Vi fikk nå pakket, mine ting nystrøket og fine og Rosseen sine ikke så fint lagt ned i koffertn.  Huset ble ryddet, gammel mat ble kastet og kl 3 kjørte vi innover. Turen gikk fint, bortsett fra den elgen da, vi fikk satt igjen bila der den skulle stå, ble kjørt den sise bitn. Kl.4.15 satt vi på kafeen og kost oss, ja det var så koselig at tom jeg snakket med en fremmed mann, og det er jo ikke likt meg.  Flyturen gikk greit, vi dtt på hver side av midtngen, syns det var litt ensomt, hadde jo ingen skulder å lene meg på når jg skulle sove. hadde med oss bøker , men jeg rkk bare og lese ei side, var så mye og se på, ihvertfll han som satt vd siden av Rossen. Han hadde slike dige høl i ørflippene, tatovert et øye på den ene siden av hode og et skummelt ansikt på bakhode.
Det gikk greit å hene ut bila, den er bare lekker, svart tak og resten hvit. Audi. Vi  kjørte raskt inn til Altea, handlet og dro så opp til leiligheten. Der oppdaget jo Rosssen raskt at det ikke var noe gaagenøkkel, og v virket ikke slik den skulle. Ble litt mailing og litt kjeftbruk (ikke vet jeg hvm han kjeftt på), men etter en god lur tok han seg en tur nede i bassenget, mens jeg skrev ned denne epistelen.  Nå skal vi snart inn til Albir for å spise og kose oss, for nå har ferien begynt.
Tuddeldu

Ingen kommentarer: