torsdag 3. juli 2014

Skal man få noe....

..gjort så må man gjøre det på morraskvisten mens det er stilt i huset. Rossen sover de uskyldigste søvn, men jeg er oppe til vanlig tid, har drukket litt,  tatt mine artrosemed (som jeg ikke tror virker), tenker på at jeg skal kjøpe meg Gurkemeie i stort på et marked, hvis jeg finner det og ellers fillosoferer over et og annet.
Vi var en tur i Benidorm i går ettermiddag.  Koselig å ta en tur, og det var noe jeg skulle kjøpe. Rossen parkerte langt, lengre enn langt unna, for et var jo så mye å se på som han sa.  Tia gikk fort, noen små presanger ble det, men han tilbød seg og hente bila, så jeg skulle spare foten litt, for han så jo at jeg begynte å halte.  At man aldri lærer, like etter vi kom hit, så jeg e sånt fint rosa sstrutteskjørt, tror dere at jeg finner det igjen? Haar lett alle steder, men borte er det. 
Jeg ble plassert ved en lysolpe i hovedgata, der skulle jeg stå, og hvis det var noen som trodde jeg varr en la puta, måtte jeg huske å ta stiv pris sa han. Artig
Da vi kjørte ut av Benidorm, så jeg plutselig en stor plakt med live sex show og lespisk show. Trodde jeg så feil, men det sto det, men det begyne ikke før kl 2.30 på natta og da sover vi, så den anledningen gikk i fra meg, igjen.
Vi kjørte ned til Albir for å spise, det er så mange koselige returanter der og så koselige folk. Jeg bestilte spareribs (de er berømte for den) og den var bare sååååå nydelig at Rossen bestemte seg at neste gang skulle han og bestillle det. Han spiste sverdfisk han, den var god den og. Etter et par øl, til Lilledora og kaffe til Rossen var det igjen tid for å dra hjem. Rossen plaserte Lilledodra på en benk igjen (hater det) og ba meg ta skikkelig betalt hvis noen sstoppe.   Etter en stund stopet ei svart litt stor bil, Lilledora reiste seg gikk bort til bila, åpnet døra og smilte sitt søteste smil......

2 kommentarer:

Ugla sa...

Artig å lese om det de opplever i varme land. Eg sit her og småflirer, men syns og synd på deg med vonde kneet. Skal tru om sommaren har forlate oss, det var surt her i dag. Vonar at den kjem tilbake i helga. Søndag kjem dei små, og gyro kjem med den nye bilen min. Kos dokker vidare i varmen.

Ingalill. sa...

Jeg drømmer om høst og barfrost!
Synes det er på tide dere kommer hjem nå. Er jo like varmt her i landet.