onsdag 10. juni 2015

OG PLUTSELIG VAR HUN TILBAKE





Tenk det er 11 mnd siden sist jeg skrev. Tia går fort, og det er nå på tide at jeg igjen skjerper mine skriveferdigheter. I dag er det onsdag, og det er Ask sin dag, tenk 10 år. Syns ikke det er lenge siden han ble født jeg. Han er en fin gutt. Høflig, snill, omtenksom, tankefull,humørfylt, vittig og ja you name it.  Vi skal i bursdag i dag, har strikket grå Marius jakke til han og kjøpt PC skjerm. Han blir i hvertfall glad for skjermen.
På lørdag morgen, tidlig, drar vi igjen til solfylte Spania. Gleder meg. Kofferten er delvis pakket med 10 badedrakter og masse tunikaer, Rossen kommer til å få anfall, men er man på ferie, så er man på ferie.  Har bare å legge i litt klær til, så strikking og litt stasj. Heldigvis skal ikke Rossen ha med så mye, han trenger jo bare noen kortbukser og litt undertøy og treningsklær han. Det er bra det er forskjell på folk.
Leste igjennom det jeg hadde skrevet i fjor, og ser at alt nesten dreide seg om et vondt kne. Håper at det er bedre i år, for kneet ble opr. 1 des., og er i grunnen ok, men jeg har jo ett til, men jeg skal prøve å ikke fokusere så mye på det i år. I år skal jeg bare sole meg, gudene vet at det trengs, bade aog drikke øl, og være snill og grei.  Har sagt at jeg ikke skal dra på så mange marked og handle, men jeg krysset fingrene bakpå ryggen da jeg sa det, vet ikke om Rossen så det, men han tror vel ikke så mye på det allikevel.
Da sier jeg bare HASTA LA VISTA, og på gjenskriv

Ingen kommentarer: