fredag 10. juli 2015

GOD Morgen,

, jeg har vært oppe en stund, og ikke gråter jeg heller.  Jeg er så og si ferdigstelt, stasjet som ringer, klokke, smykke og arnbånd er kommet på, bare å sminke fjeset , så  er Lilledora klar for nye eventyr. Lur som hun eer, så har hun pakket ned ansiktskremmen i en koffert, som er allerede plassert i bila, så ansiktshusen får seg bare en dæsj, med solkrem i dag.  Litt vemodig å sitte her, og vet at det er lenge, lenge til neste gang, skjønt jeg kommer ikke til å savne lapptoppen til Rossen, for den hopper og danser som bare den vil.  Vi har hatt det toppers, handlet spist og kost oss. Varmt har det vært og Liledora kan ikke huske om hun har drukke så og det var ikke fort)mye øl før, som hun har  gjort i år. Spist og spist fru Blom, det har gått mest på salat, men hun liker det og da syns Rossen det er greit, han spiser jo og bare mat han liker.
Jeg sitter og tenker på hva hvilke minner som fester seg forever. er det det rosa armbåndet jeg har vært på utkikk etter i mange år, eller den gule veska, som jeg fikk kjøpt på sluten,  eller da Lilledora sprang så  fort hun kunne ( og det var ikke fort) nedover gata i Benidorm og ropte og skreik etter to fyrer, som hun mistet. Hva skulle hun ha gjort med dem hvis de hadde stoppet, hadde de tatt henne med i ei mørk bakgata og kknertet henne. Ingen får vite, det er bare opp til fanasien og finne på mange forskjellige løsninger, og Rossen er flink til det.
Sola har ikke stått opp enda her, det er 26 grader og stilt. Rossen må stå opp snart, så aat vi får pakke det lille som er igjen og sjekke om pass og billetter er med oss, men jeg ror han harr alt på stell.
Så nå lukker jeg igjen lapptoppen, og takker for i sommer og sier HASTA LA VISTA SPAIN, SEE YOU SOON.

Ingen kommentarer: