mandag 18. august 2008

Materialistisk...

...blir jeg ofte kalt av mine døtre for jeg avhengi og liker så mangt. Jeg inrømmer at jeg elsker sko, smykker, gardiner og servicer. Derfor har jeg lyst til å vise dere de to siste koppestellene jeg har kjøpt meg. Jeg kjopte de sist på mai, før vi dro på ferie.
Gammeldags jul heter dette og er aldeles nyyyydelig. Jeg har middagservicet fra før, og da syns jeg det er moro og ha likedan kaffekopper. JUHU




Dette servicet er jo servicet over alle servicer, i hvertfall for oss som liker katter. Det er bare såååå nydelig, at jeg har nesten ikke ord. Rosinas katter er jo bare skjønne. Som dere sikkert skjønner så har jeg middagservicet også. Dobbelt JUHU
hva skal du med alle de servicene, spurte det elste barnebarnet meg. Jo, det skal jeg si det lille venn, sa jeg, engang skal dere fire få hvert deres. Herremin, sa hun og gikk.

1 kommentar:

Fivrel sa...

Hihi, du tek det på kornet, du :-)
Æ må no flir å ja ;-D