tirsdag 10. februar 2009

Utfordring

Fikk en utfordring fra Anne Elise

Du skal ta bilde nr 6, fra mappe nr.6 og legge ut i bloggen din. Skriv litt om bilde
Som sagt, så gjort.
Deretter gi utfordringen til 6 nye.



Dette bilde er tatt i høst, på Dovre, på vei hjem fra Eidsvoll. Bilde er nokså uklart, og det har flere årsaker:
1. det er tatt igjennom frontruta i bila
2. Undertegnede er ikke helt i sitt vante jeg, pga at hun hadde blitt tatt i fartskontroll


jeg gir utfordringen videre til:
Bibliofilen
Fivreldagar
Høvleri og Skravleri
Landsliv
Mrs.Darcy
Annem

3 kommentarer:

Fivrel sa...

Det skal eg prøve på, ja ;-) Når eg berre får ræva i gir og får laga eit nytt innlegg, du skjønar eg byrjar verte treigis på mine gamle dagar. Åra tyngjer. Eller rettare, ei forferdeleg oppgåve eg må skrive om teamarbeid og "ledelse av høytpresterende team", tyngjer på mine unge skuldre. Men eit bilete skal eg nok greie å grave fram :-)

(Det hjelper å klage. Mental utgreiing av problem før leggjetid er viktig)

Hilsen fra landet sa...

Men ehh.. hva forsøkte lilledora å ta bilde av egentlig? En elg i buskaset? Politimannen som stoppet deg? Eller bare trykket du på avtrekkeren i forfjamselsen?! :-D

Håper boten ikke ble for stor!!

Ugla sa...

Det er mange utfordringar i dette livet. Dette skal eg prøve på - når eg får tid. Februar og mars er månader med ullike møte årsmøte og styremøte. Kveldane er framleis lange og mørke - og kalde- då kan det bli tid framom datamaskina. Ha ein fin vinterdag - og finn skiene dine fram.