søndag 17. juni 2012

Bare en liten.....

....ting jeg glemte.
Foresten først, nå er det søndagmorgen. Det er litt disig, men godt og varmt. Jeg satt ut et lite 10 min. før jeg gikk inn, badet og vasket håret. Håret ja, det lever sitt eget liv her nede, går ikke an å få skikk på det, enten så står det rett opp, eller henger rett ned. Men det var ikke det jeg skulle si, hær bare her:
I går da vi var ferdig med å handle på markede, tilbød Rossen seg og gå å legge posene i bila så vi slapp å dra med dem når vi skulle spise lunch. Jeg var enig, vi avtaltes å skulle møte i skygge ale`en, et godt valg. Jeg gikk dit, Rossen gikk til bila. Jeg fann en benk, og tenkte med meg selv, nå sitter jeg her som en "La Puta", og smålo ved tanken. Men det var ingen som lette i lommene sine etter penger da de gikk forbi meg (når sant skal sies så var det bare to damer da), men det var nesten som jeg ble litt skuffet. Men så, plutselig stoppet det en kar i sin beste alder, hadde på shorts og rød singlet, var passe brun og skranglet med penger i lomma. Han stoppet rett foran meg, smilte og jeg reiste meg opp med engang. Vi lever spennende her i Spania, jeg sier ikke mere.

1 kommentar:

Ugla sa...

Har du blitt tannlaus, Lilledora?? Ein liten fugl kvitra (ikkje twitra) om hetetokter (eller var det berre hetebylgje), gebiss og medisin. Ka e d som skjer??

Lilletulla reiste med foreldra sine til bestemor og bestefar i dag. De skal vere der i helga, og lilletulla skal i sitt fyrste brudlaupsselskap på jonsokkvelden.