tirsdag 2. juli 2013

Så var vi her igjen da

Ok, her kommer gårsdagens bilder før andr, men det er vel smma det. Vi kjørte altså til Elche mandag 1 juli. Jeg trodde vi skulle ta samme veien som i fjor, for det sa han sjaføren, men å si en ting og gjøre det er ikke samme sak det, men vi kom da fram. 1t og 25 min brukte vi til vi kunne gå inn i sko og vesk himmelen. og, du, gått ta banen da, for en herlighet, jeg ble nesten stum jeg, og de er ikke ofte. Jeg skulle få velge meg ut en ting sa Rossen, som jeg skulle få fra han. Det var ikke bvanskelig, det sto en bers og brun nydelig veske og bare ropte på meg. Så begynte vi å sondere litt rundt, og handle Rossen var en flittig seer han og og han rope stadig på sin Lilledora. Det ble en fin fangst, gikk i fra masse, men vi skal jo hjem å, og som den samvittighets gode dama jeg er, så skjønte jeg at nok er nok.  Men det var en nydelig da, pengene satt løst og alle var blide og greie.
Etterpå kjørte vi til San Joan. Der skulle vi spise fiskesuppe, men vi tok feil resturang, så det ble sverdfisk på Rossen og salat til meg. Ang., mat, det går mest på fisk og salat. Vi er lei kjøtt, tror faktisk at jeg bare har spist kjøttmat en gang, men mye forskjellig fisk og salater.

Ingen kommentarer: