onsdag 31. mars 2010

Det er onsdag, det er.....

..mildt og det er påske, nynner jeg mens jeg sitter her. Mutters alene, men det gjør ingen verdens ting for jeg er så glad. Glad for hva spør du, og da svarer jeg, for for jeg har besøk av verdens beste Sussegull og mammaen hans. Nå er de i Pirbadet og koser seg, Loverboy dro for å pumpe jern, og jeg skal være hjemme og bare kose meg. Jeg skal surfe litt på nettet, se litt på tv, strikke, snakke litt i talatuten og bare ha det på G. Ja og etter at jeg har gjort alt dette, da skal jeg lage denne


for i morgen er det "MIN DAG". JIPPI

Også etter at jeg har bakt, da skal jeg gjøre det som ikke er fullt så morsomt da, men det må til, så til kvelden blir jeg vel slik



tenker jeg. Men hvem orker å ta sorgene på forskudd, ikke Lilledora nei, nå skal hun bare kose seg med å sette fram flere påsketipper, og gjøre bare slike koselige Lilledorating. Tuddelu

Ingen kommentarer: