onsdag 17. mars 2010

Helter og helter.....

...fru Blom,
Alle har jo noen som man liker allerbest og som man syns er kjekkest i hele verden.Jeg har ihvertfall noen som jeg syns er drit kjekk, og jeg fikk lyst til å dele dem med dere alle. Nemelig, her er DE TRE MENNENE jeg syns mest om. To av dem er desverre past away, men den tredje er still going strong.
Det er noe fasinerende over dem alle tre. Ta f.eks. den første. Ikke rart at damer lå langflate etter han, se på det mandige, markerte ansiktet. Ikke rart at han var en populær damevenn.

Han var jo populær på andre måter også, selv om mange etter vært tok avstand fra han. Men heldigvis så er han igjen kommet inn i varmen, og er blitt en elsket sjel.

Nr.2 trenger vel heller ikke noen presentasjon, håper jeg. Han er jo og en "loverboy", og har både gledet og skuffet mange pikehjerter. Jeg liker han og har heldigvis både sett og hørt han live engang. Bare en ting og si om han, Ingen over, ingen på siden, men mange under.

Tredje mann på lista er jo og en likanes kar, ihvertfall syns nå jeg det. Han og liker nr.2, men er ikke så glad i nr.1, men sånn er det nå bare.



Jan Eggum har skrevet og synger denne sangen og den passer jo så godt til dette lille innlegget




2 kommentarer:

Ingalill. sa...

- montro om de har mer til felles enn det svarte håret (hæhæ)

Ugla sa...

Dette var tre kjekke karar,du. Men han er vel å foretrekke han som er
yngst og i live. Vonar at han gjev mest glede - og nytte.