torsdag 8. juli 2010

Et lite raskt....

...innlegg fra undertegnede. Vi har nettopp kommet hjem fra Albir. Kjørte ut en tur for å lufte oss litt, og kanskje vi skulle spise. Etter en spasertur langs strandpromenaden og en liten solhvil på en benk, fann vi ut at kinesisk mat kunne smake i dag. Vi fann bila og kjørte så til en kinesisk resturant (vi har ikke trengt å finne bila engang, for resturanten var like ved), bestilte vann til sjaføren og øl til den andre. Har jeg fortalt at igjennom alle år har jeg vært sjafør, så nå i de siste fire årene har Gemalen funnet ut at han kan være sjafør og jeg sittepåer, og slik er det bare. Det er varmt ute nå, 30 grader, så det smakte godt med en kald pils. Vi bestilte suppe først, Gemalens valg, så ris og mat, og mere øl til meg. Jeg ble så lett i hodet. Vi orket hverken kaffe eller dessert, bare regninga. Plutselig fikk vi et fat med drops, varme kluter to vermouth med is og regn. Undertegnede måtte jo drikke opp begge vermouthene og, kunne jo ikke være så uhøflig å sette igjen noe, så derfor sitter jo nå her da , slightly intoxicated, sånn er det nå bare med den saken.
Glemte å si at i går var jeg og klippet av meg håret. Ble fin, så nå har jeg kort rufset hår, frisørdame kunne ikke engelsk, men vi komuniserte med bilder, og ordene shampo, gel, volum og I like. Gemalen likte det han og. Sto og ventet i 1 time på meg. sånn gjør bare en gantleman, særlig.
OBS glemte å si at nå har jeg en E igjen. Det kom en slik gitar syngende mann der vi spiste og han sang så pent at han fikk den ene E`en min. Er ikke jeg snill, så vet ikke jeg

1 kommentar:

Hilsen fra landet sa...

Men... er dere i sydlige land nå? Dere blir jo snart innfødte der nede?!? Kos dere!