mandag 20. juni 2011

Tre hage bilder




I dag skal jeg vise litt av hagen. Dette skiltet står i trappa ved


badebassenget. Her er det ingen hunder som får slippe inn, bare


magre kattepuser, og de er magre. Det står masse slike skilter utenfor i gatene også, de som har hund må visst gå langt for å lufte dem, og det er masse små og store hunder som peser i varmen














Lar bare de to neste bildene tale for seg selv. Det er veldig pent i hagene her, ellers er det ganske brunsvidd.
Over til noe annet, Vi har det som før sagt veldig bra, bader og koser oss værre. I dag er det tirsdag og da skal vi en tur på markede i Altea, før vi dra for å bade. Vi skal bare titte sier jeg, men pengveska er ligg klar. Det gikk i fra meg ei lilla veske (har passet ypperlig til et av mine skopar) og et par blåe sko, skulle kjøpe de når vi gikk tilbake. Vi går og titter på den ene siden
første og sa den andre etterpå. Men slike garvede markeds handlere som meg, vi greier å titte på begge sidene på en gang, men


finner ikke tilbake til der de så det de hadde lyst på. Derfor skal


det handles med engang i dag.









Vi var i Albir her forleden kveld, etter at vi hadde spist, gikk vi en


romantisk tur ned ved havet . Det vi ikke visste og ble gledelig overasket over (ihvertfall den ene parten) var at man drev og satt opp buer langs promenaden. Hvem ble våt i øynene og ropte JIPPI? Ikke Rossen ihvertfall, men han gikk villig fram og tilbake og tittet og forsøkte seg på å prute. Du må prute sier han bestandig til meg, prut i vei. Jeg er ikke så veldig flink til å prute, så jeg sier at han kan overta, men det vil han ikke, men han blander seg bestandig inn og sier jeg gir meg for lett. Jeg fikk tak i meg en rosa rund veske, med en stor rose på. GAnske fiks i grunnen, blir fin til de rosa skolettene mine. Nei nå er kl 8, kaffen roper på meg, så skal jeg sette meg litt ut og høre på Havets katedral før Bonanza kommer på tv. kl 9. Etter der er det MARKNAD, er ikke livet herlig folkens.


(Rossen sover de uskyldigste søvn ennå) så da har jeg litt alene tid og da slår jeg ut håret og tar meg en liten soltime helt alene. Hasta la vista

1 kommentar:

Kello sa...

Høres veeeeldig herlig ut med ferie. 9 gr og regn her :( og ingen bedring i sikte....nyt det..