mandag 27. juni 2011

Tre år...



Den fyrste song eg høyra fekk

var mor sin song ved vogga

dei mjuka ord til hjarta gjekk

dei kunne gråten stogga.


Dei sulla meg så underleg

so stilt og mjukt te sova

dei synte meg ein fager veg

opp fra vår vesle stova


Den vegen ser eg enno tidt

når eg lar augo kvila

der står ein engel, smile blidt

som berre ei kan smile


Og når eg sliten trøytnar av

i strid med alt som veilar

eg høyrar stilt fra mor si grav

den ting som allting heilar.


Per Sivle

3 kommentarer:

Ingalill. sa...

Du, kor fort tida går, samtidig er det som den har stått stille.

Ugla sa...

Songen ved vogga er viktig. Mor sin song gløymer vi ikkje. Heller ikkje far sin song - Byssan lull og Lille vakre Anna. Mormor sin song og eventyrforteljing er og med på å skape identitet. Ingalill - du minnest vel eventyret om Pomperipossa?? Snart - veldig snart - er det min tur til å framføre dei gode gamle reglene og visene.
Lilledora - Per Sivle sin song og ein krans av raude roser får tårene til å kome i augo mine.
Minnene vil allstøtt vere med oss.

Unknown sa...

Tida går både fort og sakte - livet går videre - alt er som før - bare savnet, av det som var, er nytt!!