søndag 7. desember 2008

Julegave på forskudd

Da jeg var på min årlige september tur, halte elste datteren meg inn på en garn-butikk for å vise meg en nydelig genser som hun ønsket seg til jul. Det var en Marius-genser strikke i alpakka ull og med rundt bærestykke. Ettersom det var mange år siden jeg hadde strikket noe til henne sa jeg ok. Vi kjøpte garn og mønster der og da, og hun pushet på så jeg måtte begynne å strikke med det samme vi kom hjem til henne. Det gikk veldig greit å strikke genseren, og den ble for ferdig, så jeg hadde den med da jeg reiste dit i nov. Jeg var litt spent på om hun likte den og om den passet. Hun ble så glad og tok den i bruk med en gang. Du skal få strikke mere til meg du, og rett som det er dukker det opp en mail med noen fine oppskrifter.

2 kommentarer:

Ugla sa...

Dei beste jolegåvene er dei som er heimelaga. Fleire av genserane som syster mi har strikka til meg har eg enno. Eg minnast godt "Per Spook-genseren". Super-duper.
Ull er gull, så dotter di vert god og varm og riktig fin i denne flotte Marius-genseren. Marius-genserar hadde vi i gamle dagar og. Eg hadde ein grøn ein og bror min hadde ein blå ein. Syster mi hadde og ein grøn ein. Og ho var kjempeglad fordi ho visste at slike genserar ville fylgje henne i mange år. Ho arva jo genserar etter syskena sine. Så fint at du
enno ikkje er lei dette møsteret, Lilledora!

Fivrel sa...

Fin genser! Eg har også ein Marius - den kjøpte eg på Fretex i Oslo for ein hundrings, men eg kjenner at han ikkje har same affeksjonsverdi som heimlaga genserar får. Ikkje er han i alpakka heller, det er jo eit supert garn! Så godt og mjukt.