mandag 11. august 2008

I`m back

Etter nok et data crash eller modem tull er jeg tilbake på nett. Hurra. Det er slitsom å være uten nett. Man får plutselig så god tid, og det passer ikke Lilledora så godt. Hun liker å være travelt opptatt med ting og tang. Enda strever jeg med å fylle igjen all den ledige tiden jeg fikk etter mammas bortgang, så skulle dette hende på toppen. Likedan var det for Gubben. han begynte å legge kabal, noe måtte han jo ta seg til og vi hadde kjempelange ettermiddagskaffestudner og vi snakket så masse sammen at nå trenger vi ikke å snakke med hverandre på et par år.
Men nok om det. Tenkte jeg skulle legge ut litt haverosebilder. har ikke så mange, for de fleste forsvann ved det forrige crashet

Her er en smakebit av Mandarinrosetreet


Hurdalsrosen


Gammeldagsrose


Namdalsrosen er nydelig, gul og vakker


Vi har flere roser i vår hage, noen kan vi navnet på og noen har vi glemt. Men nydelig det er de.

1 kommentar:

Ugla sa...

Godt at du er tilbake, Lilledora. Rosene dine ser flotte ut, og du inspirerer andre til rosedyrking. Førebels har no vi berre Rosa rugosa, og den reknar du vel ikkje med til roseadelen? Neste år vil eg få meg ei Hurdalsrose, eg og.