søndag 12. april 2009

Vår og sommer nyheter

Som tidligere nevnt, så lovte jeg og vise fram mine siste vår og sommer nyheter.
Det er bare en ting og si om disse herkighetene, BÆRRE LÆKKER. jeg elsker frynser, og jeg tror jeg har ligget litt foran, angående skomote, for jeg har skoletter med indianer look, og de har jeg ihverfall brukt en sesong nå. De er helt greie å ha på foten og som sagt, de er bare et syn for Guder.




Jeg har og invistert i et par sommersko, man må være alltid beredt vettu. Det var ikke helt disse skoene jeg var på jakt etter, men da jeg ikke fant de andre, var disse en god nr, to. Må bare inrømme at de er lekre og de har en helt spesiell hæl.
Så nå er det bare å bli brun på beina da.

1 kommentar:

Ugla sa...

Å jø, å jø! At du greier å halde orden på alle desse skoene? Og kor har du plass for alle - og skifter du sko mange ganger i døgnet?? Men lekre er dei - det skal du ha.
Alt er berre gullsko for deg!