lørdag 22. januar 2011

Romantikk

Da jeg kjørte inn til lunch på fredag, hørte jeg Chris Burg på radioen og han sang "Lady in red".

Jeg ble varm inni meg, har sååå mange minner om den låten fra vi var unge.

Ble så jeg tok opp sangen som lunch-emne og minnene strømmet på.

Deler her et par med dere, kan jo ikke dele alle....



Minnes da vi var på Prinsen sommer-resturant og Gemalen hadde fått noen drinker for mye, jeg ble sur, han oppfanget det og han begynte å synge:

I`ve never seen you looking so lovely as you are to night.
I`never see you shine so bright
and I never seen the dress you wearing
osv

Han kan ikke teksten , blander sammen, men alt er gjort i beste mening.
Man kan da ikke være sur på en sånn en.

Et annet minne:

Han har vært på fotball kamp sammen med noen kamerater, det ble seint, fryktelig seint. Hjemme satt jeg med barna, sintere og sintere ble jeg, plutselig så sto han der så på meg og begynte å synge:

I`ve never seen you looking so gorgeous as
you are tonight,
I`never seen so bright
You are amazing
And when you turned around and smile
you take my breath away

Lady in red......

Igjen er teksten blandet sammen, men tanken er god, man må jo bare smile og bli varm inni seg av noe sånt..
Må bare tilføye at Gemalen eier ikke sangstemme og han kan ikke en hel tekst, bare bruddstykker som han setter sammen selv og tror at sånn er det.

http://www.youtube.com/watch?v=ejxFeS47OZ8

3 kommentarer:

Ingalill. sa...

(host host)

Du glemte det verset med skarpskytter hjortefot og buffalo bill .-))

Lilledora sa...

Ingalill, han kan flere sanger ennn Davy Crokett altså. Dette var en stund før du begynte å leve skikkelig ;0))

Kello sa...

Koslig at du er tilbake Lilledora...har savnet deg :)