mandag 30. juni 2014

Dagene går så.......

....fort at vi vinnr ikke å følge med. i dag da vi var på tur til Elcke, så trodde jeg at det var onsdag, helt seriøst, helt til Rossen sier, du det er mandag i dag altså. Tenk det, ikke gjør vi så mye heller, det hel.... kneet plager meg. Rossen syns synd på meg, men han syns de er ok at vi tar det litt rolig. Tenk det, her forleden måtte jeg forlate et marked, bare fordi jeg ikke klarte å gå. Greier ikke å strekke ut foten skikkelig, blir så vondt oppe ved kneet. Rossen er ivrig på at jeg må drive med vanntrening, og det gjør jeg. Prøver å svømme hverdag, hopper og strekker ut og svømmer, men det er litt trasig med beinsparka. 
I dag var vi i Elche, Rossen er snill og grei han, men han er en tosk når vi skal en stes. Han legger opp ruta, får meg til å følge med og vise meg på  karte hvor vi skal kjøre, men tror du han følger det når vi har kjørt en stund. Neida, da finner han andre veie, og jeg sier at det er et guds under at vi kommer trygt fram.  Sko fabrikken vi vaar på var selfølgelig Salvadore Artesano, of cours. Masse fint å se på, handlet, men på grunner jeg ikkke gidder å komme inn på igjen, ble det bare flathæla sko denne gangen. Men de var nå fine d, om kankje litt dyre. Kjøpte noen vesker og, du verden hvor selektiv man blir med årene.
I går var vi lller jeg på et lite marked i Albir, akkurat passe stort og Rossen lot meg gå alene, noe som passet meg utmerket. Da fikk jeg gå i mitt eget tempo, som er musesteg, kjenne på alt stoppe og hvile beine og bare kose meg. Rossen satt nede på havna og tittet på følket han, men han koset seg han og.  etterpå var det en lett lunch og øl, så hjem. Så sånn går no  dagan, vi koser oss opplever litt forskjellig og drikker masse øl, men det er jo slik vi liker det, Rossen springer jo og i vvarmen da og svømmer sine mange meter hverdag. Men nå begynner mord og mysterier sier hun som plutselig er snart tilbake

Ingen kommentarer: