mandag 22. juni 2015

Også prøver vi engang....

til. Nå har jeg skrevet noen lange innlegg, men før jeg får sukk for meg så forsvinner de, men jeg prøver igjen. Ok, her er det varmt. Kl. er nå 19 og det er 31 grader i skyggen. Vi klager ikke, men koseer oss glugg i hjel. Vi bader og Rossen svømmer så langt bort at Lilledora nessen blir redd for han. Hvorfor hun blir redd, det skal gudene vite, for ikke kan hun livredding, men hun likerå ha et lite øye på han. Det skal bli veldig varmt i morgen og, og da skal vi på marked først, så går vi å bader etterpå. Det dumme er at Lilledora får ikke til skikkelig fraspark når hun svømmer. Det gjør vont i det opr. kneet, men det er nå bare sånn. Rossenlurte på om jeg husker i fjor, da jeg nesten ikke kom meg av flekken, kunne bare gå en liten avsand såå måtte jeg stoppe, og i dag går jeg trapper, ikke lange, men dog, jeg går fra a til b og. Kjenner det i det ikke opr. knee, men jeg går. Men nok om det. På lørdag var vi på marked i Calpe, det var ikke på den vanlige lassen, men vi fant det. Kjøpte ikke noe særlig, et par blåe sko, og et nydelig armbånd i rosekvarts. De varr dyrt, men dog så lekkert. Klokka mi gikk sund i dag, så ba at vi er her da sa Rossen, å kan du kjøpe ei ny eei i morgen, og det skal jeg gjøre, og den må være rosa, for det er finesst. Ellers så er det dårlig med handlinga, Rossen er nesten bekymret, men som jeg sier, jeg er ikke den som handler bort alle pengene våre, jeg er en fornuftig kone.. Han ser bare på meg da, og sier ok, han skjemmes vel litt for han tape veldig mye på Alea aksjen på fredag, men i dag kom han smilende og sa, at nå kan jeg bare handlle fr nå var aksjen på vei opp igjen. Og det kan hende jeg tar han på ordet. Me sjåast ved nesse korsveg

Ingen kommentarer: