søndag 2. november 2008

Halloween

Vi er en av de som feirer Halloween, og vi elsker det, spesielt jeg og de små, . Vi har middagselskap med skummel mat, og skumle kaker etterpå.




Selvfølgelig er vi utkledd, og det er vel ingen bombe at selveste Sabeltann var på besøk i det lille røde huset.


De små gjestene gikk fra hus til hus sammen med mammaene sine og lurte på om de vill ha trix eller gi gotteri. En mann lurte fælt på hva trixet besto av og da sa de skummle Hekser og sjørøver at de ville synge en skummel sang, og de stemte opp med Grusomme Gabriel, og det var selveste Sabeltann som ledet ann i sangen. Så klart at mannen ble redd og puttet litt godsaker oppe i bøtta deres. De ble slitne tilslutt og her er ei sliten skummel heks som har ridd på kosteskaftet sitt mange mange mil og hentet inn både godteri, frukt og Mr, Lee nudler

1 kommentar:

Ugla sa...

Eg er sikker på at de hadde ein skrekkeleg flott fest. Dumt det er på den tida av året som eg helst vil vere heime. Men no har eg tenkt å sende noko til dei to små fæle vikingane. Det e kongroer eller klungar som dei kallar det her eg bur, som eg har tørka og kjevla. Då vert dei nok redde, tenkjer eg. Men ikkje sei kven det er frå.