søndag 23. november 2008

Heldige meg,som.....

... får pakker i posten enda det ikke er bursdag eller jul. Søstra mi er snill sånn, hun sender pakker i øst og vest og alle blir vi kjempeglade


Inne i pakken var det masse kassetter og bøker og noe hemmelig innpakket noe. Spennende for både liten og stor.


Noen kom innom meg, så pakken og forsynet seg grovt. Denne boka kan du ha sa de og lot Mormors eventyr være igjen. Ja, den passet jo meg godt, ettersom jeg er mormor.


Prinessa ble såååå glad for kasettene, bøkene og den hemmelige pakken at hun måtte stå på bordet og bare juble en liten stund.

1 kommentar:

Fivrel sa...

Heldige, heldige systrer og døtre og gammeltanteungar av Bibliofiolen, for ikkje berre er ho flink til å sende pakker, men dei er så uhorveleg spennande og innhaldsrike også! Juhu, eg har ein pakkelapp på pulten, så eg skal av og hente mi i morgon den dag. Skal vite kva eg får, og om ikkje eg au må stå på bordet og juble ei lita stund ;-)