lørdag 4. juli 2009

ja, så er vi igjen hjemme etter en fin markeds dag i Calpe. Det var varmt der, kjente bare hvordan det rann nedover ryggen. Fikk unna de siste (sier vi ja) innkjøpene, men jeg er litt ergelig på meg selv, aat jeg aldri lærer. Hør bare her: Da vi hadde gått en liten stuns og tiitet på alle hærlighetene så jeg plutselig det rosa quarts settet,dvs, kjede, armbånd og øredobler. Trodde jeg bet meg merke i hvor boden var, så jeg kunne prøve og kanskje kjøpe det når vi var på retur. i dag så jeg og noen fine sko, men jeg tenkte at det ble så mye diskusjon om hvordan vi skulle få meg alt hjem, så jeg var snill pike, sa bare til Gubben, se så fine og la dem pent tilbake. Etter en lang stund var vi på tilbake tur. Jeg tittet og tittet etter den bua med det rosa settet, men tror dere jeg fann det. Dette er skjebnen sa Gubben, du skulle ikke ha dette, skjebnen syns du har altfor mye fr FØR. jEG KJENTE JEG BLE LITT LEI MEG, DET HAR VÆRT SÅ FINT PÅ BRUN HUD, OG SÅ FINT TILBEHØR TIL DEN LILLE SORTE. Men, men, slik var det nå bare, vi gikk inn på en bar og jeg var snar til å bestille meg en sterk øl, for å drukne mine sorger, og for å slippe å kjøre tilbake.
Vi handlet litt mat på hjemmveien (les ØL) og badet i bassenget. Nå sitter vi og slapper av, Gubben med øl, fotballkamp og potetgull og jeg med dataen og øl. Nå skal jeg gå ut på terassen, sette meg med ei lydbok og strikking og hvile meg . Hasta la vista

3 kommentarer:

Hilsen fra landet sa...

Dere blir jo snart innfødte der nede!

Men ang. det rosa settet: Snart er det glemt og du har sikkert noe liknende hjemme! :trøster:

Lilledora sa...

ÅÅÅÅÅ, Landliv, du er no søt å

roterommet sa...

Så deiligt med spania tur. kos derre masse.