søndag 26. juli 2009

Piratens ønskedrøm

Nå har vi vært hjemme lenge og lengter tilbake til sol og varme.
Når vi er ute og reiser så bestiller Gubben alltid en ekstra bagasje plass på hjemmveien. Han er ferdig med å betale overvekt sier han, så da er det bare å hansle i vei da, og som dere kanskje vet så har jeg svart belte i shopping. Men, man har bestandig med en gave for lite, og det kan knuse et mormorshjerte.
Hør bare her:
I år kjøpte vi den nydelige Flamenco-kjolen til Prinessa, rød og svart med hårpynt røde og svarte skinn sko med en liten hæl, å ropte hun, mitt første par høyhæla sko, stor stas. Vi fann ikke noen Flamenco mannedrakt, men kjøpte skumle ting til den lille sjørøveren vår. Er alltid på jakt etter sjørøverting,(Jack Sparrow) og vi finner da når vi leter godt. Barna ble glade de for det vi hadde kjøpt, men Lille-Prinsens øyne hang ved kjolen til Prinessa. Tilslutt kom han bort til meg og sa: Hvorfor kjøpte du ikke en slik en til meg og. Hva skal man si? Skal kjøpe en til deg neste år jeg sa jeg, og i mellomtiden får du sikkert låne Prinessas, for neste år kjøper jeg en annen farge så da kan dere byttelånes. Det var han enig i, men da Prinessa ble med Gubben ut så var han snar til å prøve stasen.
Lar bildene tale for seg selv







Er han ikke nydelig vår tøffe lille/store pirat. Så neste år skal jeg spørre han om han vil ha slik kjole med sko og hårpynt og ikke å forglemme vifte.

Ingen kommentarer: