fredag 26. mars 2010

Lærte noe nytt i dag og....



...ja, det sies det at man aldri blir for gammel til å lære noe nytt, så idag forbarmet mitt elste barn seg over meg og lærte meg, som før sagt, noe nytt. Takk elskede barn, at du i dag viste stor tålmodighet med ditt opphav. (Selv om du ble litt irritert sånn innimellom, men husk, hjernen min begynner å bli så full, at det går litt treger å få plass til ny lærdom, men nå er jeg glad)
Nå tar jeg på meg danse-skoene og rosa kjolen og bare svever over parketten mens jeg synger av full hals......


2 kommentarer:

Ingalill. sa...

hehe - inn med usynlig bittemini t-skje og det store spørsmålet er om du husker det til i morgen .-)

Ugla sa...

Men kva lærte du - som du ikkje kunne frå før?
Ikkje noko med handarbeid, tenkjer eg - og heller ikkje matlaging og omsorg. Bilkøyring - nei, då måtte det vere å skifte dekk - og så store barnebarn har du vel ikkje.
Trur det må vere innan data. Akkurat der er dei yngre flinkare enn oss godt vaksne. Eg hadde og trengt ei hjelpande barnebarn-hand her.