lørdag 13. februar 2010

Lørdag...

..er somregel handledagen min. Da står jeg opp tidlig, må være på butikken ca kl. 9, for ellers er det kulumulig å få parkeringsplass.
I vårt nærområde er det flere kjøpesenter. Noen små og et stort et. Når jeg skal handle mye, drar jeg på det store. Der er det så mange forskjellige butikker, og de fleste butikkene er slike jeg elsker. Bianco er jo der, og det sier det meste. Var innom der en tur i dag og tittet. De er så hyggelige de som jobber der. De viser fram nyheter og forteller litt om ditt og datt. Har et par gråe skoletter i kikkerten, jeg trenger de ikke, derfor syns jeg de er litt dyre, så jeg bare går og venter på at de kanskje kan bli nedsatt litt. For da kan de lett få bli med meg hjem. Syns selv jeg er ganske så fornuftig når jeg tenker sånn, har prøvd å forklare det til Loverboy og, men han bare blåser av meg. jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri kjøper noe jeg ikke trenger til full pris, men hvis tingen er nedsatt.....

Ja, jeg skulle vel bare ønske alle mammaene der ute i den store verden, god morsdag jeg, og håpe på at alle får kaffe på senga i morgen, også til alle andre HAPPY VALENTINE, kanskje det blir et spennende kort eller noe sånt i posten i dag (ikke fra meg, får jeg har glemt det jeg). Ha også en fin fastelaven.

2 kommentarer:

Ingalill. sa...

Jeg vil også handle, vandre og fornye. Kollektivt har vi nå druknet våre sorger i negerboller.

Lilledora sa...

Kom te vårs, da vettu, her har vi ingen negerboller, men vi kan godt vandre på kjøpesenter