søndag 14. februar 2010

Valentine

Fikk en utfordring av http://boklesebloggen.blogspot.com/ om å skrive ned det fineste kjærlighetsdiktet jeg vet. Det ble ikke vanskelig, Tor Johnson`s Når du er borte, er eneren for meg, kort og enkelt og sååååå nydelig

NÅR DU ER BORTE
Nærast er du når du er borte.
Noko blir borte når du er nær.
Dette kallar eg kjærleik
- Eg veit ikkje kva det er.

Før var kveldane fylte
Av susing frå vind og foss.
Nå ligg ein bortgøymd tone
Og dirrar imellom oss.
Tor Jonsson

3 kommentarer:

Bai sa...

Det er eit anna av mine favorittar - eg hadde det med i adventskalenderen min.

Little Man From Another Place sa...

Sjekk ut "Metope" av Olaf Bull...

Hilsen fra landet sa...

Å få lov til å tenke - å lese uten at alle ord er gitt... det er som å få en gave, en spennende en som varer lenge!